اجاره ساعتی لیفتراک مستر لیفتراک

آشنایی با لیفتراک های کوماتسو سری FH

این شرکت ادعا می‌کند که این فناوری و پیشرفت قابل اعتماداست و این لیفتراک‌ها را برای کاربردهای سیکل بالا/بار سنگین ایده‌آل هستند.

این سری شامل چهار مدل لیفتراک FH100-1، FH120-1، FH135-1 و FH160-1 می باشد.

سیستم درایو هیدرواستاتیک به لیفتراک‌های FH کوماتسو اجازه می‌دهد به طور مداوم بدون سایش اجزای درایو و ترمز حرکت کنند. بنابراین، این امر می تواند منجر به زمان بیشتر و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری شود.

بنابراین، این به معنای عملکرد بهتر از سیستم‌های مبدل گشتاور سنتی، حتی در شرایط سخت است.

علاوه بر این، با قدرت بالا و طراحی ناهموار، لیفتراک های FH می توانند در صنایعی که بارهای سنگین معمول هستند، کار کنند. به عنوان مثال، حمل و نقل / تدارکات، کشتیرانی / بنادر، تولید، ساخت و ساز، صنایع فلزی، نفت / گاز، بازیافت / زباله و بیشتر.

برای کاهش هزینه های عملیاتی مهندسی شده است
کوماتسو ادعا می کند که سیستم انتقال هیدرواستاتیک، پمپ هیدرولیک و موتور با کنترل الکترونیکی کنترل اپراتور را افزایش می دهد، تلفات انتقال نیرو را به حداقل می رساند، به مصرف متوسط ​​سوخت کمک می کند و اثرات زیست محیطی را کاهش می دهد.

ترمز مناسب برای چرخه های بالا، شرایط سخت
ترمزهای آب بندی شده، مرطوب و چند دیسکی با هدف محافظت در برابر گرد و غبار، کثیفی و زباله طراحی شده اند.

همچنین، این ترمزها دارای دوام عالی، مقاومت در برابر محو شدن و آب عالی و ترمز قابل اعتماد در عملیات چرخه بالا هستند.

مربوط:
آزمایشگاه CM مونترال شبیه ساز لیفتراک را گسترش می دهد
کاترپیلار ظرفیت بالابری را با لودر چرخ دار جمع و جور جدید افزایش می دهد
Wacker Neuson فرمان و CTLهای 100 اسب بخاری را معرفی می کند
طراحی شده برای ارائه سال ها خدمات قابل اعتماد و کم هزینه
به گفته کوماتسو، موتور دیزلی FH100-160 و Tier 4 Final، الکترونیک و هیدرولیک با هم کار می کنند تا سال ها عملکرد برجسته، پایداری و قابلیت اطمینان را ارائه دهند.

فناوری برای افزایش کارایی
سیستم ردیابی و گزارش بی سیم Komtrax کوماتسو به لیفتراک اجازه می دهد تا با استفاده روزانه، مصرف سوخت، بهره وری اپراتور، مکان، حرکت و موارد دیگر ارتباط برقرار کند.

بنابراین، شرکت‌ها می‌توانند از این داده‌ها در گزارش‌های روزانه مصرف سوخت و هزینه‌های جاری برای پیگیری نحوه استفاده از ماشین‌ها استفاده کنند. بنابراین، به تعیین نحوه استفاده موثرتر از آنها کمک می کند.