اجاره ساعتی لیفتراک مستر لیفتراک

چگونه لیفتراک و انواع خودرو های حمل بار را اجاره کنیم

برای اطلاع از هر آنچه که از اجاره لیفتراک باید بدانید می توانید مقالات قبل را مطالعه کنید. اجاره لیفتراک را می توانید در انواع مختلفی از لیفتراک ها انجام دهید در مقالات قبل شما را با مدل های متفاوتی از لیفتراک آشنا کردیم تا هنگام اجاره لیفتراک انتخاب مناسبی را انجام دهید. در ادامه می خواهیم اطلاعات بیشتری در مورد لیفتراک ها و خودرو های حمل بار در اختیارتان قرار دهیم.

اجاره لیفتراک با تایری مخصوص

این نوع لیفتراک ها تا وزنی حدود 50000 پوند را می توانند حمل کنند. این نوع لیفتراک برای استفاده در داخل ساختمان ها و مراکز مورد استفاده قرار می گیرند زیرا باید سطحی که لیفتراک روی آن کار انجام دهد نرم و مسطح باشد. اجاره لیفتراک برای محیط های بیرون از ساختمان توصیه می شود.

خودروی حمل بار دستی

این مدل لیفتراک ها بسیار مورد استفاده در محیط های داخل ساختمان ها هستند و برای جابه جایی وسایل مورد استفاده قرار می گیرند. اجاره لیفتراک این مدل دستگاه حمل بار بیشتر در هایپر مارکت ها و داروخانه ها استفاده می شود.

اجاره لیفتراک برای راهرو های باریک

این مدل لیفتراک هم مانند دو مدل قبل برای اجاره در مکان های داخلی ساختمان ها و محیط هایی با کفپوش صاف طراحی شده است و اجاره لیفتراک مناسب برای محیط های خارجی نیست. این مدل لیفتراک را برای راهروهای باریک انبار ها استفاده می کنند. اجاره لیفتراک مناسب مکان هایی است که با استفاده از لیفتراک از روی طبقه هایی بالایی قفسه ها وسیله و کارتن ها را بردارید.

خودروی حمل بار بالا بر

این مدل خودروی حمل بار تا 130 فوت می تواند بالا برود . با اجاره لیفتراک این مدل خودروی حمل بار می توانید فضای خالی بیشتری را در کف محیط داشته باشد .

اجاره لیفتراک بالا بر مخصوص

این مدل لیفتراک بسیار قوی و پر قدرت است. همچنین مناسب حمل و بالا بردن بار برای محیط های داخلی و خارجی است.