اجاره ساعتی لیفتراک مستر لیفتراک

همکاری با نمایشگاه تجهیزات پزشکی ایران مال

آقای لیفتراک - مستر لیفتراک -اجاره لیفتراک نمایشگاهی - مصلی - نمایشگاه بین المللی تهران

اجاره لیفتراک ایران مالایران مال یا بازار بزرگ ایران واقع در منطقه ۲۲ تهران یکی از مراکز تجاری مهم کشور است که علاوه بر فروشگاه‌های متعدد، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی نیز دارد.

ایران مال یکی از پنج مال برتر جهان و جزو بزرگترین پروژه‌های تجاری، فرهنگی و اجتماعی ایران و خاورمیانه است.

این مجموعه دارای امکانات فوق‌العاده‌ای‌ مانند مراکز خرید، شهربازی، پردیس سینمایی، مجموعه ورزشی و هتل است که هم مکانی برای خرید کردن و هم تفریح و سرگرمی به شمار می‌رود.

مستر لیفتراک یا آقای لیفتراک در 30 مرداد 1401 در اجرای مقدمات تجهیز نمایشگاه تجهیزات پزشکی ایران مال با حضور در این مجموعه فاخر به ارائه خدمات پرداخت تا بتواند همچون گذشته همکاری خود را با شرکت ها و موسسات بزرگ ایران ادامه دهد.

تخلیه و حمل و جانمایی در غرفه ها:دستگاه های پلاسما ودستگاه اتاق اکسیژن و ……..

 مستر لیفتراک ( آقای لیفتراک ) اجاره لیفتراک ایران مال و مخصوص نمایشگاه ها و مال ها با سرعت و بصورت فوری و قیمت مناسب و ارزان. اجاره لیفتراک غرب تهران – اجاره لیفتراک پاسداران – اجاره لیفتراک سعادت آباد

آقای لیفتراک - مستر لیفتراک -اجاره لیفتراک نمایشگاهی - مصلی - نمایشگاه بین المللی تهران

اجاره لیفتراک ایران ایرتور در آقای لیفتراک با بیش از بیست سال تجربه و ارائه  بهترین خدمات اجاره لیفتراک، اجاره جرثقیل، اجاره بالابر  به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در تهران و کرج . 

مستر لیفتراک با برندهای کوماتسو و تویوتا که برای سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۷ می باشد، آماده خدمت رسانی به صورت شبانه روزی به مشتریان گرامی می باشد