اجاره ساعتی لیفتراک مستر لیفتراک

همکاری با شرکت ایران ایر تور

حمل و تخلیه یدک کش هواپیما ایران ایر

لیفتراک، ماشینی است دارای یک دکل، شاخک و ملحقات که با توجه به نوع فعالیت برای ترابری، جابجایی و انبارکردن بارها در اشکال و ظرفیت‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شود.   متناسب با نوع کار و محیط از سوخت‌های فسیلی ، گاز یا برق در لیفتراک ها استفاده می‌کند.

 اجاره لیفتراک ایران ایرتورایران ایر شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایران با نام رسمی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است که در ایران از ابتدای تأسیس با نام هُما (هواپیمایی ملی ایران) شناخته می‌شود.

 ایران‌ایر یکی از قدیمی‌ ترین شرکت‌های هواپیمایی فعال در خاورمیانه است و هم‌اکنون به بیش از ۴۰ مقصد داخلی و بین‌المللی پرواز انجام می‌دهد. 

دفتر مرکزی ایران‌ایر در فرودگاه مهرآباد تهران قرار دارد و پایگاه اصلی پروازی این شرکت که بیشتر پروازهای ایران‌ ایر از مبدأ یا به مقصد آن انجام می‌شود 

برای پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد و برای پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران است. بر اساس آمار، ایران ایر سالیانه بیش از 7 میلیون مسافر را جا به‌ جا می‌کند.

حمل و تخلیه یدک کش هواپیما ایران ایر

اجاره لیفتراک ایران ایرتور در آقای لیفتراک با بیش از بیست سال تجربه و ارائه  بهترین خدمات اجاره لیفتراک، اجاره جرثقیل، اجاره بالابر  به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در تهران و کرج . 

مستر لیفتراک با برندهای کوماتسو و تویوتا که برای سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۷ می باشد، آماده خدمت رسانی به صورت شبانه روزی به مشتریان گرامی می باشد